Man kan väl inte bygga för snabbt?

LOLUrban Gardini skrev:När Janne bygger undrar alla andra vad som hände...
NU ska vi se...FredrikAlmlöf skrev:Fantastiskt bygge det här och lika kul att följa som den tidigare tråden även om byggtakten är skrämmande hög - fast det gör ju också att det alltid finns något att se när man kollar in...![]()
Får jag ställa ett par frågor?
1) Du visade ju upp flaskan med Johnson i den andra tråden, men spär du den eller något när du använder den?
2) Ungefär samma fråga fast angående Lifecolor, vad spär du med och ungefär hur mycket? Efter att ha sett dina fina resultat måste jag bara prova Lifecolor.
Okej, jag skrev ett par, men det blev tre
3) Vad använder du för mattlack? För mig är det där med mattlack ungefär som att söka efter den heliga graal.
/Fredrik
Är rädd att det är så... Datorn som jag har bilderna på (trodde jag hade dem på fler ställen, men icke!), är på reparation och jag får inte tillbaka den förrän i början av nästa vecka... Så jag är rädd att jag inte hinner få fram dem innan du är klar. Men jag minns som sagt att jag stod intill och tittade noga, utan att se något. Dessutom minns jag att luftintagen var rätt mörka, de kan ha varit gråmålade.Janne.S skrev:Heh, Tack Björn
Man kan väl inte bygga för snabbt?