Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Håller verkligen med om att det byggs för lite afrikanskt. Nu när jag börjat är jag helt fast. Varför inte göra din Su-27 till ditt nästa projekt? På så sätt kan du upptäcka alla fallgropar innan jag bygger min.
Tack knajd! Jag tycker att det finns ganska få modeller byggda av mig-29:an över huvud taget med tanke på hur vanligt det är. Ska fortsätta med denna när jag fåt klar Shermanen till Arsenalen
jfall skrev:Tack knajd! Jag tycker att det finns ganska få modeller byggda av mig-29:an över huvud taget med tanke på hur vanligt det är. Ska fortsätta med denna när jag fåt klar Shermanen till Arsenalen
Jag gar ett par i pipen.....en IRIAF och sedan ....något annat Så det kommer 29:or vad det lider.
jfall skrev:Tack knajd! Jag tycker att det finns ganska få modeller byggda av mig-29:an över huvud taget med tanke på hur vanligt det är. Ska fortsätta med denna när jag fåt klar Shermanen till Arsenalen
Jag gar ett par i pipen.....en IRIAF och sedan ....något annat Så det kommer 29:or vad det lider.
Är det academy eller gwh? Hoppas för din skull att det är gwhs, har slipat/rescribat i cirka 25 timmar på min och är fortfarande inte helt nöjd med den. IRIAF ser jag fram emot att se.
Är det academy eller gwh? Hoppas för din skull att det är gwhs, har slipat/rescribat i cirka 25 timmar på min och är fortfarande inte helt nöjd med den. IRIAF ser jag fram emot att se.