F-15 Strike Eagle

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Per K

F-15 Strike Eagle

Inlägg av Per K »

Passar på att posta nu när alla tittar på hur den tyska lagmaskinen krossar det brasilianska division 1-laget. Jag har plågat ihop en F-15 Strike Eagle. Ingen klassvinnare eller ens övre halvan på listan, men den blev åtminstone klar. Bara det liksom. Den ser ut såhär:

Bild

Bild

Bild

Det går även att läsa på min blogg om bygget: http://pansarper.blink.se/ (detta förlänger också min besöksstatistisk-e-penis vilket gör mig lite glad en liten stund!).
Azgaron
Namn: Håkan Ekberg

Re: F-15 Strike Eagle

Inlägg av Azgaron »

Snyggt bygge Per! En F-15 är aldrig fel! :)

Håkan
Per K

Inlägg av Per K »

Tack tack :)
jfall
Namn: Jakob Fall

Inlägg av jfall »

snyggt jobbat med din Strike Eagle! Har själv knåpat en del på Eduards utgåva av samma plast och jag håller med dig att det är en riktig plåga att få ihop. Tycker framförallt att du lyckats bra med målningen, tycker ofta att det är svårt att få liv i en så mörkgrå yta men det har du lyckats bra med.

Gillar dina andra modeller på din sida/blogg också snygga och imponerade att du hunnit med så många redan i år.

Ha det bra!
Jakob Fall
AP
Skriv svar