Hallå feedbackers!
Lite svar till er alla som kommenterat men först ett jättetack till att ni tar er tid att ge den feedback ni gör! Värdefullt som f-n!
@Roman - Jag funderade själv på brandsläckarna, jag målar om dem till nån grön färg som bryter av mot det andra gröna. Angående framhjult ser det snedare ut på bilden än vad det är i verkligheten, men jag ska se över det igen! Angående Göteborg och Malmö i höst så får vi se, lite oklarheter angående min framtid på en del plan.
@Befring - Olja och fett? Känner jag inte till! Skämt åsido, det kommer på sist, när pigmenten satts på klart.
@magnusf - Hjulpansar är kulpansar, håller för övrigt med om att det kommer mycket obskyrt och tilltalande i plast nu! Ju fulare desto bättre!
@Joakim - Olja och fett blir i stekpannan i lastrummet... som ju för övrigt fylls av backar med smurffi, bästa läsken!
@Öken-Erik - Tack för värdefull info om dubbelbrakaren på taket och Bren-historien på sidan. Sådant hade jag inte en susning om, jag är ju som många vet inte en referensdykare utan mer av en "detsercooltut - detkörjagpå". Men det var bra för då kan jag hänga annat i fästena! Antennerna tror jag faktiskt jag har koll på, en 4fots (eller 8) och en kort 20 tums... eller cyklar jag på djup is nu?
@302C - grymt bygge? Näää du, sådant som du har gjort med PBV'n, det är grymt bygge, detta är OOB med lite färg på!
@Stellan - Schabloner kan faktiskt vara trista, som den rundeln med stjärna på tornet, rakt över en ventildj***l... allt annat än kul!
@MickeA - Lite stänk ska komma på, bland annat på insidan av bakskärmarna (de sitter liksom inte an mot "karossen" så dit ska det upp sprut, samma sak upp över både front och bak på skärmarna.
@Sven - Se @Micke Men jag ljög, det finns vit plast, men säg inget till någon... Men som sagt var, det vara bara för att jag lyckades misslyckas med en så fin byggsats!
Återkomemr när jag fått ihop det sista och knåpat ihop en liten basplatta, och vem vet, kanske ett par figurer också?
//B