Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Delta i Matchbox och Arifix Airfield SIG på 08 Open 2012!!!!"
Kommiittén för främjande av Airfixsammansättningsbyggsatsernas sammansättande kände sig manad att mana på för att det ska bli mer än en målsättning. Vassego å bygg. Det är för ditt eget bästa.
Eftersom jag använde originaldekalerna stämmer dom inte för en ökenmaskin. Det får Stellan leva med.
Tunna och fina var dekalerna trots åldern. Svastikan kommer från ett gammalt Frogark.
Senast redigerad av Björn B den 26 sep 2017, 23:10, redigerad totalt 1 gånger.
Björn, avsaknad av historisk korrekthet har aldrig varit ett problem för mig och kommer heller aldrig att vara det. Kul att du fick ihop allt till slut. Kan tillägga att jag har en med fläckigt ökencamou och samma dekaler som din så det kommer nog att bli lite kaos på flygfältet Välkommen att landa!
Kanske jag ska fläcka ner min bara för att öka på förvirringen?
Eller kanske inte, jag skulle kunna byta ut N mot ett M istället. Hittade ett gammalt Hellerark som skulle kunna hjälpa till.
Kanske du behöver arket? Det är till en gulnosad Stuka.
Senast redigerad av Björn B den 03 nov 2023, 04:45, redigerad totalt 1 gånger.