Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Roden byggsats som tyvärr verkar ha hämtat inspiration från Minicrafts DC-6.
Tänk om tillverkare istället för maximalt antal dåligt gjutna smådelar gjort dessa detaljer på de större delarna. Skulle se mycket bättre ut. Dekalerna var dock utmärkta. Synd bara att man inte hade med dekaler till cockpitfönstren.
Efter denna och en AMT byggsats måste det nog bli nått japanskt. Eller kanske en Lindberg byggsats igen
Modellen är snart klar och jag har nog ändrat uppfattning lite, den är ännu sämre än vad jag tidigare kommit fram till. Tack och lov att Kristal Kleer finns, annars vet jag inte hur jag skulle lyckas limma fast motorerna
Upptäckte ytterligare en liten lustig detalj, motorerna lutar olika på höger och vänster vingen
Samtidigt som jag bygger färdigt detta missfoster till byggsats så har jag börjat på dess raka motsats, en Aoshima Juction Produce Toyota Crown. . Helt underbar kvalitet T o m tofsen finns med