Problembarnet IJA Type 97 "Shi Ki"

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Lerxzt
Namn: Mikael Byström

Re: Problembarnet IJA Type 97 "Shi Ki"

Inlägg av Lerxzt »

:lol: @Robin - Skall försöka svära lite mer :D Det kan nog underlätta!!

@Lars - Låter som en bra idé.. Nog roligare att göra det i samkväm med likasinnade än att sitta själv..

@Sven - Skulle inte funka med bricka tyvärr, då katterna mina alltid hoppar upp i knät om jag sitter i tv-fåtöljen :roll: Skulle nog bli
rejält med "Robin" svordomar om alla länkar for runt i rummet :shock:

Skönt att höra att ingen direkt njuter av det enformiga.. Men det blir ju som sagt mödan värt när det är klar och fix :)

// Micke
IDF Armored Corps motto: "האדם שבטנק ינצח" - The man in the tank shall win!
Lerxzt
Namn: Mikael Byström

Re: Problembarnet IJA Type 97 "Shi Ki"

Inlägg av Lerxzt »

Update 23/2

Efter ett uppehåll beroende på Strf90 dioramat så har jag hoppat på denna surdeg igen :lol: Täckte med plasti-card den öppna undersidan och gjorde idag klart Fruil-tracksen och ett par beslag till lådan på sidan.. Ena beslaget blev lite skadat, men jag tyckte då det såg bättre ut så jag lät det vara.. Såg också nu att jag glömt fila på några hjul :oops: Skall åtgärdas å det snaraste..
Nu är det lite fotoets kvar och lite problemfixande.. Återkommer :)

Häng, häng :D
Bild

'Låddan*
Bild

//Micke
IDF Armored Corps motto: "האדם שבטנק ינצח" - The man in the tank shall win!
Skriv svar