Coola pansarnyheter
Re: Coola pansarnyheter
Kunde det inte varit SMS Zrínyi! 

Finns det bilder på dessa släpp? Jag hittar inga.
Riktigt kul i allafall, en svensk Bofors måste det ju bli!

"Svenne-Kongo"
"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo
Kolla här: http://www.armorama.com/modules.php?op= ... &sid=11104SvenYoung skrev:Finns det bilder på dessa släpp? Jag hittar inga.
Den Ungerska "Stugen" var cool tycker jag. En sån ska jag nog införskaffa

Zrinyin är den mest brutala vagnen som byggts någonsin, alla kategorier! Ser ut som en korsning mellan vårtsvin o noshörning, coolast i klassen!
Öken-Erik
Öken-Erik

Hmmm... är det en Bubbla under snötäcket på Flak-boxarten?
Kan det vara ett kommande projekt?
Kan det vara ett kommande projekt?
Erik von Rosen
Tror inte det... alltså, visst ärd et en bubbla men jag menar att det skulle tyda på ett kommande släpp alltså!
Den myten dök upp i Dragons barndom och det har visats sej att den inte stämmer hos Dragon och mej veterligen har den aldrig dykt upp i Bronco sammanhang.
Öken-Erik
Den myten dök upp i Dragons barndom och det har visats sej att den inte stämmer hos Dragon och mej veterligen har den aldrig dykt upp i Bronco sammanhang.
Öken-Erik
Riktigt roligt med ungerska vagnen, den måste införskaffas.
Verkar vara lite på gång med ungerskt nu, bådar gott för "svenskt" också (tänker på HobbyBoss Toldi som banar vägen där).
Tänk om man släppte en Nimrod (pvkv) också! Kom igen Bronco, HobbyBoss eller vem som helst!
Verkar vara lite på gång med ungerskt nu, bådar gott för "svenskt" också (tänker på HobbyBoss Toldi som banar vägen där).
Tänk om man släppte en Nimrod (pvkv) också! Kom igen Bronco, HobbyBoss eller vem som helst!

"Svenne-Kongo"
Två små nyheter till (bl a. tillfixat Chafee-torn). Måste säga att torn-släppet är riktigt snyggt gjort av Bronco. Verkar vara med i den kommande englands-utgåvan, men nu får de som köpt den första versionen möjlighet att rätta till sina torn också (om man bryr sig).
Tänk om t ex. Tamiya kunde släppt ett sprue med endast ett tillfixat T-72A/M1-torn!
Tänk om t ex. Tamiya kunde släppt ett sprue med endast ett tillfixat T-72A/M1-torn!
Senast redigerad av zapper den 13 mar 2012, 11:40, redigerad totalt 1 gånger.
Erik von Rosen
-
Det var ju riktigt roligt! Nu slipper man vänta på Chaffee från AFV-Club
så nu kan jag fylla på förrådet lite
tjo

tjo
-
zapper skrev:Två små nyheter till (bl a. tillfixat Chafee-torn). Måste säga att torn-släppet är riktigt snyggt gjort av Bronco. Verkar vara med i den kommande englands-utgåvan, men nu får de som köpt den första versionen möjlighet att rätta till sina torn också (om man bryr sig).
Finns det bild på det tillrättade tornet?
Janne Nilsson
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.