Micke A
Ja , ä inte bitter.......

För egen del så kan jag titta med ögonen utan att munnen (eller fingrarna på tangentbordet) nödvändigtvis behöver kopplas in. När jag inte har något roligare/bättre att komma med än "Snyggt!" så låter jag bli. OM jag hade jag konstruktiv kritik som kunde göra det hela ännu bättre så skulle tangentbordet gå varmtMicke A skrev:Hmmm, är mina fyra helt obesvarade trådar helt värdelösa? 430 visningar och inge reaktion? Visserligen inga svenska flyplan men ändå...![]()
Micke A
Ja , ä inte bitter.......
För de "oberoende läsarna" kanske det är så, men för byggaren är det en härlig inspiration om någon sktiver något, även om det "bara" är en "snyggt!" kommentar. Hur vet byggaren vad åskådarna tänker? Skall han/hon anta att alla de som läste tråden tyckte att modellen var snygg? Man är ju inte tankeläsare.Robin Nilsson skrev:20 inlägg med diverse glada tillrop blir lite lätt enformigt efter en stund ...
/ Robin
Gilla knapp i all ära, men det känns egentligen bara som en ursäkt för att slippa skriva något. Har aldrig riktigt fattat vitsen med alla inbjudan man får på Facebook att gilla det ena och det andra.Björn Fransson skrev:Där kan man sakna en funktion som finns på t ex Britmodeller, en "gilla"-knapp. Tror att det skulle kunna uppskattas av många, håller med Robin, ibland är det bara glada tillrop man vill ge och då blir det inte alltid av att man skriver något.