Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Riktigt snyggt. Minimalistiskt men ändå känsla och någon historia subtilt inbakad.. Man kan undra när soldaterna fick någon vila sist.. De ser helt utslagna ut.. Topp!!
//Micke
IDF Armored Corps motto: "האדם שבטנק ינצח" - The man in the tank shall win!
Jag gillar ryska lastbilar, det är något speciellt med dess utmärglade och misshandlade utseende. Vare sej det rör sej om en Studebaker, GAZ eller ZIS så ser dom verkligen ut som utslitna ök!
Jag har knåpat ihop flera ZIS bilar och en Studebaker men faktiskt inga GAZar, men det ligger en hel hög här på hyllan och bara väntar på inspiration, inspiration som byggen som detta kan ge, att det sedan finns en hel del att hänga på dom efetråt i form av förställare, kanoner och fältkök gör ju inte saken sämre ...
- skaffar mig tid att bygga, vilket leder till resultat.......
- funderar inte längre på att tävla och ställa ut, tar bort all press
- ryska fordon är tuffa! Ser verkligen utmärglade ut....