hobbyboss f22 raptor 1/72
hobbyboss f22 raptor 1/72
plockade upp idag på wentsells för 155 riksdaler och jag var tvungen att flera gånger kolla skalan på den, den kändes så väldigt stor jämfört med mina andra 1/72 plan xD ska dock bli kul att bygga den, mitt alla första egna bygge när jag var grabb var just en f22 fast i skala 1/144
Re: hobbyboss f22 raptor 1/72

lite kul kontrast i storlek mellan en f22 å en h 51 xD
börjat lite smått å blev stoppad lika fort, tydligen ska det vara nån form av vitt i bombutrymmena, såklart en färg jag helt saknar =_= ända jag har i närheten av vitt är blue grey pale å oily steel .

också verkar det inte vara det lättaste att hitta riktigt bra på f22's cockpit eller så ser alla jag hittar olika ut =_=

också verkar det inte vara det lättaste att hitta riktigt bra på f22's cockpit eller så ser alla jag hittar olika ut =_=
också när det gäller alla invärtes kablar så funderar jag ju på färgen med, tror kanske rött på kablarna på stolen å olingröna säten
Ja, Jänkers brukar köra med Ensign white i hjulbrunnar och bombutrymmen En Federal Standard färg nr: 17875
Henrik R skrev:Ja, Jänkers brukar köra med Ensign white i hjulbrunnar och bombutrymmen En Federal Standard färg nr: 17875
fick lägga bygget på hyllan så länge, ska kolla på min italienska sabre istället å försöka få igång bygget på den