Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Henrik R skrev:Cool! Snyggt Janne! Det där är liknande en YF23 va?
TAck Henrik
Heh, precis vad man skulle kunna säga....modellen är liknande en YF-23 men det ett hästjobb att göra en YF-23 av den
Då var det roligare att göra en whif!
Halloj,
JApp, ännu ett smygbygge
HAr inte riktigt haft tiden och lusten att göra stora byggtrådar på sistone men jag visar åtminstone vad jag gjort!
YF-23:an är något av en favvo för mig och när Hobby Bosse släppte en i 1/48 så jublade jag....Men
som vanligt när vi pratar Hobby Bosse och Trumpeter så blev det inte helt rätt i alla fall, det ska till en hel
del jobb för att göra en YF-23 av modellen
Det hindrar inte mig för att göra en kool whif istället och jag är lite svag för det japanska blå-blå kammot...Så
det blev en liten japanare
Liten å liten...den är enorm! man skulle kunna tro det var en annan skala än 1/48...det gjorde det lite marigt att
fota faktiskt.
Självklart glömde jag peta in en nosvikt..så det är en rumpsittare
Tack Erik
De små diskreta stjärtrodren är just roten till det onda...det var dom som fick den att tippa
Jag har dock en plan....tänkte försöka gå in genom noshjulsschaktet och peta in motvikter.