Pågång nu en Wessex, Gladiator, T-64. Börjat vädra
Re: Pågång nu en Wessex, Gladiator och T-64
Urläckert golv med löv och cigg. Och så gillar jag de hängande kablarna också. Den här blir rolig att följa.
/Daniel
/Daniel
Hur grymt som helst, ser underbart snyggt ut måste jag få säga!
Jo det ska bli bälten också, det kommer PE bälten också i byggsatsen men jag har inte monterat dem ännu, tycker bara att de brukar sprätta iväg ochStellan skrev:Tusan, du kan ju!? Den sista bilden var lagom grynig för att det ska se ut som en riktig Wessex. Ska du fixa bälten i cockpit?
gömma sig om man monterar dem för tidigt. Daniel och Henrik, tack så mycket för den positiva responsen, uppskatas.
Jakob
Jakob Fall
AP
AP
Re: Pågång nu en Wessex, Gladiator, T-64 och en vamp
Tog en liten paus och påbörjade Trumpeter vampen som jag hade i hyllan. Har eduards ets till den också, här kommer lite bilder också.

Jakob

Jakob
Jakob Fall
AP
AP
Jäklar vilken lust jag får att torrflyga med den, nu när det är förberett med penna och allt i utloppet. Swooooosh! Den blir inte lite för flammig?
Stellan Schroeder Englund
Tror du inte att jag redan har gjort detStellan skrev:Jäklar vilken lust jag får att torrflyga med den, nu när det är förberett med penna och allt i utloppet. Swooooosh! Den blir inte lite för flammig?

Jakob
Jakob Fall
AP
AP
-
Älskar höstlöven på durken till helikoptern.
De lyfter hela bygget!
Uffe
De lyfter hela bygget!
Uffe
Tackar, ju det är förvånande hur effektfullt lite torkade löv kan varaUlf Lundberg skrev:Älskar höstlöven på durken till helikoptern.
De lyfter hela bygget!
Uffe

Jakob
Jakob Fall
AP
AP
Mycket snygg Vampis Jakob! Jag byggde själv Tumpeters Vampire härom sistens månader sen och jag gillade den väldigt mycket.
Jo det var ditt bygge som fick mig att köpa satsen till att börja med faktiskt. Lite taskigt av dig dock att ta det coola märkningsalternativet, funderar just nu på om jag kan ta samma eller om jag "måste" göra F 10 kärran istället.Henrik R skrev:Mycket snygg Vampis Jakob! Jag byggde själv Tumpeters Vampire härom sistens månader sen och jag gillade den väldigt mycket.
Jakob
Jakob Fall
AP
AP