Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
sådärja. Låt mig presentera "It´s in the details" (Stellan by Jonas). Stellans idé men mitt genomförande.
På en lite väg i Italien på 70-talet står denna Brummbär. En entusiastisk modellbyggare, en flicka, en kärlekskrank pojke och hans rival. Men vad händer i buskarna egentligen.
Möjligt att jag är fördomsfull men är inte alla lite väl ljushåriga om det är Italien? Damma ned växterna närmast vägkanten. Borde inte vagnen vara betydligt rostigare om den stått ute i 30 år?
Stellan! Har du inte hört talas om vätesuperoxid ? "Instant blonde"
Jonas: En grusväg som trafikeras blir slät där hjulen rullar, det lösa gruset sprätts undan och lägger sig i tre strängar (mitten och ute på de två kanterna). Gruset/Sanden ser alldeles nykrattad/nysandad ut ... som om den nyligen rufsats till av ett ösregn men då borde det finnas tillplattade fotspår ...