Lite bilder

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Fenix
Namn: Christer Lind

Lite bilder

Inlägg av Fenix »

S31 Spitfire. denna bild tog jag endast för att visa en kompis som jämförelse Fujimi/Airfix nya S31. Men bestämde sen för att vissa upp den här. Som jag sagt tidigare så är jag inte lika duktiga som de flesta andra här. Båda är out of the box. Förutom Fujimis Spitfire som jag köpte till dekalerna för Fujimin hade inga svenska dekaler.
Bild

Acro Hunters & Acro Deltas. Huntern är jag särskilt nöjd med. Min absolut första modell helt i resin inte illa för första gången tycker jag. Draken kunde jag bygga med hjälp av detta forum tyvärr kommer jag inte ihåg namnet på den vänliga själ som gav mig Acro Deltas dekalerna vem du än är tack.
Bild
Tomcat "US Navy's Last Gunfighter"
Stellan
Kontakt:

Re: Lite bilder

Inlägg av Stellan »

Fina byggen, du har fått till färgerna bra. På Spitarna så ser man tydligt hur olka de svenska kronmärkena kan bli i trycket.
Stellan Schroeder Englund
Fenix

Inlägg av Fenix »

Tack Stellan
Mikael Falk

Inlägg av Mikael Falk »

Snygga modeller! Mera bilder! :)

Har du penselmålat dem eller har du airbrush?
"1/48, för oss skumögda."
Fenix

Inlägg av Fenix »

Tack så mycket Mikael. De är pensel målade. Håller fortfarande på att lära mig hur airbrush funkar.
Mikael Falk

Inlägg av Mikael Falk »

Ja då har du lyckats bra med det. Bra jobbat!
"1/48, för oss skumögda."
Skriv svar