Ojoj, här har det hänt saker i Wiskey whop-whop medan man varit på annan ort, vad häftigt! Tack Lars för de fantastiska sidovyerna, maffigt med färgerna. När du donar på detta vis så bryr vi oss inte om eventuell trådkapning. Nu var det väl mer att betrakta som inspiration och hjälp till mig

Stället blev väl i det fetaste laget, tänkte mig mer i något med de vanliga medarna men med en lite uppblåsbar sak under skydd på ovansidan. Ska det trilskas i all vänlighet med grå märkning så får någon också förbarma sig över att printa ut eländet, det är för läckert för att ignoreras men jag har inte vare sig kunskaper eller teknik till dekalprintning. Eller så gör man den med high-wiz-märkning? Någon som vet vilka grå nyanser som används av flottan?
Ehem, om Lars har överskottsenergi går det kanske att få till en lövhögscamuflerad W med high-wiz-märkning á la HKP 9A?
Nåja, har under dagen putsat och limmat ihop det sista och nu går det inte att göra så mycket mer utan att måla. Showtime!

Den är stoooor!

Cockpiten aningens pyntad med små färgklickar i allt det svarta. Instrumenten fick en smula klarlack för att komma ut från det matta.

Beväpning: Hellfire x4, TOW x4, 2,75" FFAR kapslar x2, noskanon...

Övrigt smått som ska på vad det lider, vill inte knäcka av spröt och jox under hemtransport.
Att maska hela den stora glashuven ska bli spännande...