bf 110 sista rycket
bf 110 sista rycket
vntar på sista syningen av målningen och dekaler, dock trots brister i färgen så är jag rätt nöjd för en gångs skull

-
- Namn: Lars Befring
Re: bf 110 sista rycket
cool presentation!
ps... att låta penslarna stå så där i vattnet är inte hellt bra... dom enda som blir glada är penselhandlarna.
Games Workshop har en riktigt bra mugg/penselhållare som låter penslarna "hänga" i vattnet.
ps... att låta penslarna stå så där i vattnet är inte hellt bra... dom enda som blir glada är penselhandlarna.
Games Workshop har en riktigt bra mugg/penselhållare som låter penslarna "hänga" i vattnet.
Modellexpo 08 Open 2021 Korea, Gruppbygge Airline 72
Lars Befring skrev:cool presentation!
haha som tur låg dom bara i vattnet just vid kortet blev taget, annars ligger dom fint torra
-
du ser! det som fastnar på bild är sanningen och hela sanningen!

vems 110:a är det?
och penselmålar du direkt på plasten eller primar du innan? penselmåla stora plana ytor är INTE lätt
/L

och penselmålar du direkt på plasten eller primar du innan? penselmåla stora plana ytor är INTE lätt
/L
Äh, inte behövs primer när man penselmålar. Det har jag aldrig gjort.
Bra jobbat, tufft litet diorama.

Live & let dry.
Lars Befring skrev:du ser! det som fastnar på bild är sanningen och hela sanningen!
/L
jag är en liten nybörjare så använder än varken primer eller sprayfärg, allt målat är med hand och frystejp xD det är en airfix, först airfix jag köpt där inte gjutningarna varit helt åt helvette xD satt riktigt fint allt
-
Aha! en ny Airfix, en viss skillnad jämfört med dom gamla!
å.... klart man inte MÅSTE prima.... men en primer gör faktiskt livet liiite lättare....
Om ni har vägarna förbi GW butiken i Stan kolla gärna in deras tekniker när det gäller pensel... dom är riktigt ruggigt duktiga, å trevliga

/L
å.... klart man inte MÅSTE prima.... men en primer gör faktiskt livet liiite lättare....
Om ni har vägarna förbi GW butiken i Stan kolla gärna in deras tekniker när det gäller pensel... dom är riktigt ruggigt duktiga, å trevliga

/L
för en gångs skull har jag lyckats få på dekaler utan att dom trasat sönder och jag svurit som en kung som ridit vilse i dimman