Mahatma G skrev:Obskyr??? Skulle AMX-10RC vara obskyr? Det är ju den i särklass häftigaste pansarbil som skådat dagens ljus! Den enda som kommer ens i närheten är italienska Centauro och den kommer ändå en bra bit efter.
Om den ändå fanns i 1:35 (Azimut räknas inte riktigt, av lätt förklarliga skäl). Har har Trumpeter ett hål att fylla. Vi har fått en fin Centauro, kan vi också få en fin AMX-10RC? Och gärna en ERC-90 också, tack.
Kan f.ö. nämna att jag har såväl en etiopisk Su-27 som en eritreansk MiG-29 planerade, men huruvida de kan bli färdiga i tid står förmodligen skrivet i stjärnorna.
/G
P.S.
Inte för att klaga på det fina arbetet, men ta gärna bort den svarta vinkeln. Den passar för operation Daguet, men inte för operation Manta.
D.S.
Det ska Fixas!
Allt flyg från Etiopien-Eritrea tas emot med glädje! Jag väntar tills du känner dig säkrare på att hinna men hoppas
vad det gäller obskyrt/inte så skyller jag helt och hållet på min dåliga allmänbildning
/L
Modellexpo 08 Open 2021 Korea, Gruppbygge Airline 72
Hej Lars,
Jag tror du missförstod mitt påpekande.
Det ska vara en liten knölig knorr på gränsen mellan Egypten och Sudan, den raka linjen ska inte gå ut till Röda Havet.
/ Robin
jag har egna ambitioner men tänker inte lägga upp mer av min egen önskelista på ett tag!
men det är bara att konstatera J-29:an ser bra ut I alla märkningar och är det något som saknas så kan vi nog fixa... Vill du ha Tunisiska märken till en Safir/Tunna/Lansen?
/L
Modellexpo 08 Open 2021 Korea, Gruppbygge Airline 72
Sten Ekedahl skrev:Jag kanske skulle göra slag i saken och ta mig an något av alla planerade Sydafrikanska projekt - kanske en Ju 52... eller en Mohawk... eller....
Deras Mohawks var baserade ett tag i Abessinien så då kan du pricka in två länder samtidigt.