På detta forum diskuteras allt om skalamodeller och relaterade ämnen såsom byggteknik, verktyg, byggsatser, modellrelaterad forskning, evenemang mm. Har du problem eller frågor har du också kommit till rätt ställe - tveka inte att ställa en fråga.
Hej
Om du tittar på de knappar du har ovanför rutan som du skriver i och trycker på Img knappen
så får du två img som cursorn står emellan, det är då du trycker på Klistra in eller Ctrl-V så att din bild URL hamnar emellan IMG "taggarna".
Pån igen,
Olle Lindau
Matchbox: Finished model with parts and decals as supplied - no painting necessary
Ok, ja jag kan tänka att det finns lite olika vägar att gå -ska testa på Olles och Marcos sätt också
Jo, det är hemmasnickrade smalspårsgrejor som jag gjorde mest på skoj -eller det är väl förhoppningsvis alltid på skoj men efter att blivit inspirerad av div. gamla vagnar i industrimiljö så gorde jag ett gäng. De rullar inte utan ska bara stå och skräpa i framtida HO-industridiorama eller liten bana -vi får se vad det blir
/B
Senast redigerad av Bengt Johansson den 25 jan 2012, 22:53, redigerad totalt 1 gånger.