Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Ett produktivt år har det blivit och det här bygget blev klar för någon månad sedan. Tamiya är Tamiya, en helt suverän byggsats, och en brutal maskin om något
Ett minimum av chipping utan mest damm och lite rinningar. Och såklart en nypa sot även om ovandelen blev i svartaste laget. Hoppas ni gillar bygget.
Riktigt trevligt med närbilderna. Det är som sagt svårt att få tonvariation på enkelfärgade fordob, speciellt sandfärgade,,men jag tycker du har lyckats toppenbra.
Vädringen är kanon!
"Svenne-Kongo"
"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo
Tack Sven. Jag ska försöka mig på fler närbilder framöver. Allt småfix man jobbat försvinner annars märker jag. Jag brukar sällan göra baser eller ha mwed figurer för att skapa något "större" än själva fordonet, så då hänger det än mera på detaljerna.