lite pysslannde på min cv 90
lite pysslannde på min cv 90
håller just nu på att försöka få bort alla luckor i grundfärgen

Re: lite pysslannde på min cv 90
Herregud vad du bygger snabbt! Det där är hobby boss CV90:n eller hur? Vet inte om du tycker det spelar någon roll men det två "rören" bak på ovansidan av tornet är granatkastare. Dessa har hobby boss gjort ett misstag med, de ska inte sitta där över huvudtaget då de inte fanns på CV 9040B som denna modell föreställer.
Tycker det ser bra ut man ser att du lär dig. Vad är det för båt föresten?
Jakob
Jakob
Jakob Fall
AP
AP
båten är en liten revell z38 zerstörer 1936 i skala 1:700 , köpte för 89 kr på wentzels.jfall skrev:Herregud vad du bygger snabbt! Det där är hobby boss CV90:n eller hur? Vet inte om du tycker det spelar någon roll men det två "rören" bak på ovansidan av tornet är granatkastare. Dessa har hobby boss gjort ett misstag med, de ska inte sitta där över huvudtaget då de inte fanns på CV 9040B som denna modell föreställer.
Jakob
jo man lär sig nytt hela tiden, gillade dock inte alls metall detaljerna då jag tyckte dom var väldigt jobbiga att få till
Jo PE kan vara en riktig mardröm, de vill aldrig sitta kvar och det är svårt att inte kladda överallt. Fortsätt så!
Jakob
Jakob
Jakob Fall
AP
AP
skulle bli fler 1/35 om dom inte var så fasligt dyra
mitt cammo blev lite failat då avståndet mellan är på tok för stort =/ i brist på mörkgrön köra jag olivgrönt blandat med tyskt grå