Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Ja snickrade ihop en typ 21:a som ska vara en del av min Ubåts eskader jag håller på med. Bygget är en Revell U-2540 i 1/144, men det slutade med att bli individ 3506 istället med gula stripes på tornet.
Jag har byggt några XXI nu och känner att det är en riktigt trevlig modell faktiskt. Det är rätt ur lådan med lite ets som krypit fram här och var.
Sen ställde jag den tillsammans med min Wilhlem Bauer som vann CCMs specialpris på 08-open!
Tack Robert! Precis som du säger så kan man inte få nog av ubåtar, jag har just nu "dille" på att göra ubåtar. Håller på med en typ IIB just nu och en VII/C är på G in. Men sen tror jag att jag ska ägna mig åt flygplan igen en stund.
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.