Sd. Kfz 184

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
shifting_days
Namn: Henrik Palmberg

Sd. Kfz 184

Inlägg av shifting_days »

Hej!
Här kommer några bilder på mitt senaste projekt. Det är Dragons Elephant målad med Tamiya-färger. Jag håller fortfarande på och lär mig min kompressor och air brush, så jag är inte 100% nöjd med resultatet. Men jag hoppas på att de diverse vädringarna kommer dölja dom fula ställena.

Bild
Bild
Bild
Bild

// Henrik
Plasticbattle

Re: Sd. Kfz 184

Inlägg av Plasticbattle »

Dont be too self-critical .... getting used to the airbrush takes some time, and this looks fine. I dont see anything needing re-doing. Perfect base for weathering. :geek:
Frank Glackin

The problem with common sense, is that it´s not that common!

http://plastic-battle.blogspot.se/
Janne Nilsson

Inlägg av Janne Nilsson »

Håller med Frank här. Inget som ser konstigt ut.

Janne Nilsson
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
MiniStuff

Inlägg av MiniStuff »

Nej här är det ju bara att vädra på! Kommer att bli en fin "liten" vagn :)
Skriv svar