Civilt på 08-open

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Björn B
Namn: Björn Bäcklund
Kontakt:

Civilt på 08-open

Inlägg av Björn B »

Ni glömmer väl inte att packa ner civila objekt att ställa ut på den civila utställningen? Ingen tävling utan bara ett sätt att kunna visa upp fler modeller. Här är ju gamla modeller helt plötsligt välkomna ut ur vitrinskåpet igen.

Bild

När jag tittar igenom mina byggen så ser jag att det finns mer civilt än jag trott och det byggs mer ibland.
Som denna Plymouth Fury från JoHan. Färgen har torkat över ett år så det borde vara OK att ta i den nu. Få se om den blir klar i tid.
Senast redigerad av Björn B den 29 jun 2018, 15:12, redigerad totalt 1 gånger.
Stellan
Kontakt:

Re: Civilt på 08-open

Inlägg av Stellan »

Du hinner inte. Lovvärt försök men du hinner inte. Inte en chans.
Stellan Schroeder Englund
Björn B
Namn: Björn Bäcklund
Kontakt:

Inlägg av Björn B »

Skulle tro att du har rätt. Det ligger några f-b tunnor i vägen.
Stellan
Kontakt:

Inlägg av Stellan »

Just det ja, Tunnorna! Hallå alla, bygger ni Tunnor ute i landet eller var det bara tomt prat??? Tomma Tunnor skramlar mest...

Men åter till bilen: snart klar säger jag. Två pass till och du har något att ställa ut på 08 Open :)
Stellan Schroeder Englund
Skriv svar