Tunnan NNNNNG alltså!Daniel_A skrev:Jo, men tänk på att den ligger ganska långt framåt i tiden, så då hinner det bli en hel del uppdateringar. Alfabetet räcker inte till för att täcka versionerna.Stellan skrev:Hehe, det enda som kommer att ropa Tunnan är väl just ställen och vingarna om man är vaksam
Jag gör väl en byggtråd jag också för min J29 X-wing
Re: Jag gör väl en byggtråd jag också för min J29 X-wing
Stellan Schroeder Englund
Det där blir nog den "vassaste/ snabbaste av alla "Tunnorna , ser verkligen fartfylld ut/Lennart
Hmm, nu gav jag mig själv en idéStellan skrev:Tunnan NNNNNG alltså!Daniel_A skrev:Jo, men tänk på att den ligger ganska långt framåt i tiden, så då hinner det bli en hel del uppdateringar. Alfabetet räcker inte till för att täcka versionerna.Stellan skrev:Hehe, det enda som kommer att ropa Tunnan är väl just ställen och vingarna om man är vaksam

Stellan Schroeder Englund
Här har målats friskt under gårdagskvällen och förmiddagen idag. Färgen släpper på de små tunnorna som är i mjukare plast. Jag får nog måla om dom i Humbrolfärg. Det brukar bita. Tur att det är lättmaskat. Det kan man inte säga om panelen på själva farkosten. Där gällde det att tänka till, men snyggt blev det tycker jag.
Nästa steg blir klarlack på hela kärran. Kanske lite chippning först bara. Tur att det är melodifestivalen ikväll. Jag älskar det nya upplägget med många deltävlingar. På så vis blir det fem-sex ostörda byggkvällar.

Nästa steg blir klarlack på hela kärran. Kanske lite chippning först bara. Tur att det är melodifestivalen ikväll. Jag älskar det nya upplägget med många deltävlingar. På så vis blir det fem-sex ostörda byggkvällar.
Kommer den med i morgon?
Håkan F
Håkan F
I någon form, ja.Håkan F skrev:Kommer den med i morgon?
Håkan F

-
Målningen ser klockren ut såhär långt.
Nästan klar. Bara några smådetaljer kvar...
Jag slänger in några teasers så länge.

Det blev inte mycket till dekaler, men jag kunde inte låta bli att bygga ihop denna av lite överblivet.
Jag slänger in några teasers så länge.
Det blev inte mycket till dekaler, men jag kunde inte låta bli att bygga ihop denna av lite överblivet.
-
Detta är ett grymmebygge av oanade mått!!!!!!!!!!
Djupt imponerad, hejar på dig Daniel!
Mvh
/Björn
SwAF F16 Fighter Wing/Museumgroup Uppsala
IPMS Uppsala
/Björn
IPMS Uppsala
IPMS Uppsala
Wings of Excellence SAAB 1937-2014
/Björn