Hasegawa 1/48 RF-35 Draken "The Queen"

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Lennart

Re: Hasegawa 1/48 RF-35 Draken "The Queen"

Inlägg av Lennart »

Jo,det var ofint" av mig att lägga ut bilden.Men det var mest för att visa kontrasten mellan slitet och blankt.Lustigt också vad olika ljus ger olika nyans.Fälltanken som sticker ut en bit och ser mörk ut,har samma kulör som planet .Beklagar som sagt inlägget av bilden i tråden.MVH Lennart
Draken74
Namn: Jonas Eriksson

Inlägg av Draken74 »

Lennart skrev:Jo,det var ofint" av mig att lägga ut bilden.Men det var mest för att visa kontrasten mellan slitet och blankt.Lustigt också vad olika ljus ger olika nyans.Fälltanken som sticker ut en bit och ser mörk ut,har samma kulör som planet .Beklagar som sagt inlägget av bilden i tråden.MVH Lennart
Halloj Lennart,

Det är ingen fara att du "kapade" tråden. Jag uppskattade att se den otroligt blanka finishen du har på din Danska Drake! ;)

God fortsättning på er alla! :D
Anders_Isaksson

Inlägg av Anders_Isaksson »

Hur kunde jag missa denna... otroligt fin RF-35, Jonas!
Väldigt övertygande sliten finish du fått till.
Skriv svar