Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
SE5A är ett mycket vackert flygplan, i mina ögon ett av dom vackraste från första värlsdkriget.
Båten däremot som jag såg "Live" på Island i somras (i fjorden utanför Akureyri) tycker jag är direkt anskrämlig!
Tacka vet jag gamla vackra fartyg som MS Gripsholm o Kungsholm tex.
Och, ja, det är väl knappast någon nyhet, men jag gillar gammal design o skäms inte ett dugg för det!
Jag är inte heller förtjust i majoriteten av dagens kryssningsfartyg, nästan alla är anskrämligt fula och tråkiga. Enda undantagen är de små franska kryssningsfartygen från Le Ponant, snygga som få
Men jag gillar målningen som Aida fartygen har, det är lite Ulrica Hydman-Valien över designen. Och jag gillar att Revell kommer med en modell av ett av fartygen, faktiskt den andra modellen av ett av rederiets fartyg.
Föresten, kan nån gissa tillverkaren av SE5A modellen?