Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Nu i helgen blev jag klar med min tolkning av "JAS 40" som kunde ha blivit en verklighet om Northrop vunnit över Saabs egna projekt 39.
Alltså, det är en F-5 Freedom Fighter som jag morphat ihop med JAS och Viggen programmet. Resultatet blev denna JAS 40 som till och med har antikollitionsmärkning (äntligen fick jag göra antikollision)
Bygget var en Classic Airframe Nato F-5A som över lag var bra, men bitvis helt fuckad i passform och detaljlöshet. Målningen är mer Viggen Grå/grå kammo med dekaler från både Viggen och JAS 39.
ja precis, men jag hade ingen F-20 att bygga, så det blev en F-5 Nato istället. Men man ser själva huvudformerna hur det kanske skulle ha sett ut med en Northrop i FV.
Senast redigerad av Henrik R den 10 dec 2012, 16:06, redigerad totalt 2 gång.