Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Eller tänker du hänglida ner till bussen med den på mornarna?
Skulle också kunna tänka mig en om jag bara viste var jag skulle ha den.
Janne Nilsson
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
Ja den där har jag sneglat på ett par gånger, men kommit fram till att jag bör nog bygga färdigt mina andra två nötter först och öva riggning innan det blir något köp.
Janne Nilsson skrev:Jag undrar mest var du skall förvara den?
Eller tänker du hänglida ner till bussen med den på mornarna?
Skulle också kunna tänka mig en om jag bara viste var jag skulle ha den.
Janne Nilsson
Hehe
Njae det finns ingen landningsbana där nere och med tanke på att Ghotan var väldigt benägen att gå på nosen och krossa piloten vid sämre landningar så får det nog vara Men däremot så funkar förvaring på det viset. Flygkroppen är inte så lång, så tar jag bort ett hyllplan så kan Ghotan stå på vingarna i en liten jigg längst bak.
Stellan skrev:Är vantskruvarna i plast eller ets? Följer allt med till riggningen eller måste man fixa några delar själv?
Tack och hej
Vantskruvarna är etsade från RB (Radu Brizan) och de viks ihop för att inte bli så platta. Sen är det tunn fiskelina som är lopad igenom öglorna och kläms ihop med små bitar av kapat 0.4mm kopparrör. Riggutrustning ingår inte i byggsatserna.