Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Tänkte att bara visa upp att jag faktiskt bygger modeller... det är inte mycket för världen än men!! Jättestort tack till Janne N. för sparken på min baksida för att få igång byggandet igen!!!
Mycket dåliga bilder men jag har bara min mobil just för tillfället...
Brian Kuehn Vanlig, dödlig, störandetyp
There is nothing like the smell of Tamiya in the morning...
Know how you feel Brian. Havent built for a while either, and didn´t realise how much I missed the tranquility of sitting alone and sanding plastic. Good start by the way ... this "should" be ready for the 08 Open?? No pressure
Frank Glackin
The problem with common sense, is that it´s not that common!
You know Frank, I couldn't agree with you more!!! I have missed this extremely much!! I've secured building areas so now I CAN build!!! And I'm going to!! Maybe Open, but not sure!!
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
Inte var dag man ser "moderna" (den har ju ett par år på nacken nu) amerikanska lastbilar byggas. Kul! Min standardfråga lyder som följer: vilket målningsalternativ siktar du på? En ökensand kanske eller möjligen något mer utmanande kamouflagemönster?
Jag hade tänkt placera lastbilen i Saudi Arabien precis innan ODS... men många hade förts över från Bosnien som målades i "öken" färger där, en klassisk inslag var öken utan på men Nato inne i hytten...
Annars en M925 i Marines camo e snyggt!!
Jag måste erkänna att jag har fått min historia på bakfoten. Kriget i Bosnien var efter ODS, måste se om jag kan hitta min källa igen... Det kanske blir någon Marine åk iallafall!