Lennart!
Jag tycker jag har en kunskap om flygplanstyper som ligger något över den genomsnittliga för kvinnliga 60-talister som tillbringade största delen av sin uppväxt i stallet. Men "Javelin"... Ingen aning. Bildnummer och placering, färg och andra ledtrådar så kanke jag kan ge dig ett ungefärligt svar
Ylva skrev:Lennart!
Jag tycker jag har en kunskap om flygplanstyper som ligger något över den genomsnittliga för kvinnliga 60-talister som tillbringade största delen av sin uppväxt i stallet. Men "Javelin"... Ingen aning. Bildnummer och placering, färg och andra ledtrådar så kanke jag kan ge dig ett ungefärligt svar
Vilket innebär att du ser vilka modeller som föreställer flygplan och vilka som föreställer fartyg. På ungefär samma sätt som vi ser skilnnad på en häst och en flodhäst?
Janne Nilsson
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
Jo då det tror jag säkert.Jag menar mycket riktigt flygplanet på bild 1 längst upp till vänster.Grön och nåt.Tänkte om det gåra att renovera upp det där,om det är helt i övrigt?
MVH/ Lennart
Lennart, du kan väl kolla på den på sista bilden också, längst ner till höger. Jag skulle bli väldigt glad om någon vill ta hand om modellerna men jag har svårt att svara på det precisa tillståndet för var och en av dom. Jag har faktiskt packat ner dom i lådorna, fint och försiktigt, men helt crazy huller om buller, Stukas och Spitfires i samma låda typ.
Ylva skrev:Lennart, du kan väl kolla på den på sista bilden också, längst ner till höger. Jag skulle bli väldigt glad om någon vill ta hand om modellerna men jag har svårt att svara på det precisa tillståndet för var och en av dom. Jag har faktiskt packat ner dom i lådorna, fint och försiktigt, men helt crazy huller om buller, Stukas och Spitfires i samma låda typ.
Är i Solna i morgon, kontakta mig med PM så tar jag hand om dem om du vill.