Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Very nice Mats. The weathering looks great as it shows up the details ... Im not really a fan of "real finishes" .... I like to bring out the depth with effects, and this being a very dark colour ... it needs some help. But its the result that counts ... and overall it definately works. The cover on the side car is a great addition, as it adds something natural to give the model "life".
Frank Glackin
The problem with common sense, is that it´s not that common!
Hej o tack,
Ja, jag vet att jag suger som fotograf men här kommer en bild till där man kan ana hur liten den faktiskt är.
Angående målning och vädring tänkte jag att ju större skala desto färre skala-effekter.
Men å andra sidan är detta något jag verlkligen behöver förbättra, så tack för feedback Frank.