Efterlysning! Min egen presentation av Boxdioramat...

På detta forum diskuteras allt om skalamodeller och relaterade ämnen såsom byggteknik, verktyg, byggsatser, modellrelaterad forskning, evenemang mm. Har du problem eller frågor har du också kommit till rätt ställe - tveka inte att ställa en fråga.
Janne Nilsson

Efterlysning! Min egen presentation av Boxdioramat...

Inlägg av Janne Nilsson »

..."Symphaty for the devils".

Jag tycks inte ha kvar någon fungerande presentation för egen del. Jag vet att jag har delat med mig av den och har någon en kopia kvar så tar jag gärna en kopia till mig själv.

Janne Nilsson
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
AndersR

Re: Efterlysning! Min egen presentation av Boxdioramat...

Inlägg av AndersR »

Janne,

Är det presentation som låg på gamla IPMS Stockholm siten så kanske jag har den sparad, är det något annat så kan jag tyvär inte bidra.

/Anders
Janne Nilsson

Re: Efterlysning! Min egen presentation av Boxdioramat...

Inlägg av Janne Nilsson »

Jag kan inte minnas att den låg där. Men det var en Powerpoint presentation.

Janne Nilsson
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
Skriv svar