Pansarplattan i GBG

På detta forum diskuteras allt om skalamodeller och relaterade ämnen såsom byggteknik, verktyg, byggsatser, modellrelaterad forskning, evenemang mm. Har du problem eller frågor har du också kommit till rätt ställe - tveka inte att ställa en fråga.
Andreas Grewin
Kontakt:

Pansarplattan i GBG

Inlägg av Andreas Grewin »

Är det någon som åker bil i helgen till GBG ifrån Skånetrakten och kan tänka sig att släpa med sig pansarplattan :?: Hade varit skönt att ha frakten av den till Malmö färdig innan C4 så att säga.
Janne Nilsson

Re: Pansarplattan i GBG

Inlägg av Janne Nilsson »

Blir det inte lite tomt på hedersplatsen då?

Janne Nilsson
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
Öken-Erik

Inlägg av Öken-Erik »

Uppenbarligen har flickvänen nu sagt sitt! :lol:

Öken-Erik

CU@C4
Andreas Grewin
Kontakt:

Känns som att den tar upp typ halva mitt hobbyrum haha ;)
Öken-Erik

Inlägg av Öken-Erik »

Men det är ju där felet ligger!
Pansarplattan skall inta bo i hobbyrummet, den skall ställas antingen i vargdagsrummet (på hedersplats då alltså) alternativt på sängbordet (om man har ett som är tillräckligt stabilt alltså) så det är det första man ser när man vaknar och det sista innan man somnar.

Öken-Erik :-)
Andreas Grewin
Kontakt:

Haha jag försökte faktiskt hitta en plats i vardagsrummet först. Men på riktigt så är den ju för stor för att få plats i en normal hylla, samt att blickarna ifrån sambon var ju kanske inte de av kärlek. Så de bidde inget :lol:
SvenYoung
Namn: Sven Young

Inlägg av SvenYoung »

Andreas, jag kan ta med den hem lördag. Säg bara inget till min fru ;-)
"Svenne-Kongo"

"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo
Janne Nilsson

Inlägg av Janne Nilsson »

Du får köra omvänd psykologi, tex: -Tänk vad fåniga de andra modellbyggarnas flickvänner/fruar är, dom hatar den här vandringstrofeen istället för att vara glada, som du är, för sina respektives skull.

Janne Nilsson
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
Skriv svar