Det har sagts förr och är värt att sägas igen.
T-28 från Dragon hade jag aldrig gissat på:
http://www.perthmilitarymodelling.com/n ... s/dml.html
M1A2 TUSK II från Tamiya var väl inte heller med bland förhandsgissningarna...
/E
Allt kommer komma...
-
Re: Allt kommer komma...
Hurra! Då kan man bygga en med banden dubbelmonterade och en
med extra-banden på släp bakom.
med extra-banden på släp bakom.
Jag minns att både den engelska superstridsvagnen som Meng nu tagit fram och den amerikanska T-28an som nu kommer från Dragon byggdes i några av de första TMMI-tidningarna jag köpte för över 10 år sedan.. fast då i form av superdyra resinbyggsatser från Accurate Armour.
Det ska bli intressant att se om Tamiya uppdaterat sin M1'a samtidigt, eller om de bara slängt med ett par gjutstammar med TUSK-prylar.
Synd o klaga, men när ska de släppa Pzkfw III från vecka 48 1939? Tycker det var länge sedan man såg nåt nytt tysksläpp..
/E
Det ska bli intressant att se om Tamiya uppdaterat sin M1'a samtidigt, eller om de bara slängt med ett par gjutstammar med TUSK-prylar.
Synd o klaga, men när ska de släppa Pzkfw III från vecka 48 1939? Tycker det var länge sedan man såg nåt nytt tysksläpp..
/E
-
Pz III i Polen: Pz.Kpfw III version A till och med F
Det kommer nog en för vecka 48 också, så fort de fått tag i bilder som visar
samma individ från alla 4 sidor på "samma" datum.
Det kommer nog en för vecka 48 också, så fort de fått tag i bilder som visar
samma individ från alla 4 sidor på "samma" datum.
Attans jag som trodde det var en T-28 m1939! Denna var inget att hänga i gran.. men hobby boss släppte en T-26 så det lär komma en T-28 ifrån dem eller trumpeter.
Hoppas!
Hoppas!
-
Inget att hänga i granRobert A skrev:Attans jag som trodde det var en T-28 m1939! Denna var inget att hänga i gran.. men hobby boss släppte en T-26 så det lär komma en T-28 ifrån dem eller trumpeter.
Hoppas!

Njaäej, det behövs en stabil gran i så fall, eventuellt kan man kanske
använda den som julgransfot för en mindre julgran

-
Var det bara jag som noterade att Canfora kommer med en ny bok?
Janne Nilsson
Janne Nilsson
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.