Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Kul projekt. Ser ut att bli bra också. Många duktiga scratchbyggare på forumet!
Själv har jag en liten lättare väg om jag vill bygga en. Dels en resinbyggsats på den holländska versionen, dels en vacuumbyggsats på den svenska. Planen är en kitbash med vacuumbyggsatsens torn på resinbyggsatsens chassi.
Erik_G skrev:Kul projekt. Ser ut att bli bra också. Många duktiga scratchbyggare på forumet!
Själv har jag en liten lättare väg om jag vill bygga en. Dels en resinbyggsats på den holländska versionen, dels en vacuumbyggsats på den svenska. Planen är en kitbash med vacuumbyggsatsens torn på resinbyggsatsens chassi.
Tackar, jag visste att det fanns en resinbyggsats men där ser inte ut att vara varkens separat ram eller motor. http://planetarmor.com/forums/showthread.php?t=3587 Att det fanns vacumbyggsats visste jag inte, hur är den?
Vir prudens non contra ventum mingit. Visa män urinerar inte i motvind.
Lennart skrev:Ser kanon bra ut.Skall du skära panelerna efter det ritade på ritningen?/Lennart
Tack Lennart, jo jag har redan skurit ut de flesta panelerna och borrat upp nithålen. Ska snart posta nya bilder, håller på att ladda batteriet till kameran.
Vir prudens non contra ventum mingit. Visa män urinerar inte i motvind.