Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Idag har jag hållt på med dekaler efter att ha vädrat det mesta. i skrivande stund håller mircosollen att suga tag i dekalerna..fast det är många kvar dock!!...
Sen all armament!! vilket hästjobb..nåja, det är väl snart gjort hoppas jag.
Utan att vara petig,men det skall sitta ett svart handtag tvärs över stolens huvud kudde.Kolla Erik G.s bilder. baggis kanske? När man tittar på bilden du lagt ut av lådan,anar man en liten bit av ECM:en i höger sjärtbom. Har du luskollat lådan Det blir kanonfint hursom ändå!MVH Lennart
Lennart, ECM-antennerna finns inte med i den boxningen. Academy har släppt en uppdaterad F-15E med tillägget "Operation Iraqi Freedom" som innehåller ECM-antennerna samt moderna guidade bomber (GBU-31, GBU-38, GBU-12), Sniper-podden (tillsammans med Litening och LANTIRN), AIM-120B och C, Aim-9M och X samt otippat AGM-84 SLAM-ER.
Så vi kan nog sluta hacka på stackars Henrik om valet av bomber och frånvaron av antenner nu
Ber om ursäkt ,inte illa menat.Har den lådan själv och tyckte att det borde även vara med i denna. Än en gån ursäkta för att jag tog upp det igen .MVH Lennart
Jag hade ingen aning om hur det låg till, men jag blev nyfiken och började kolla runt på sprue-shots och inscannade instruktioner på nätet och såg att det fanns två boxningar med olika innehåll. Man får väl se det som ett plus att Academy faktiskt uppgraderar sina byggsatser även när det gäller plasten ibland, och inte bara dekal-konverterar dem.
Jag vet inte vad Henrik anser, men jag tycker inte man ska be om ursäkt för att man peppar och hjälper varandra med byggprojekten. Det är väl trots allt därför man lägger in dem i detta forumet.
Jag hade i alla fall inte tagit illa upp, tvärt om!
Så du får gärna komma med detaljtips och kommentarer på mina byggen, Lennart!
Tack för vänligheten Erik, jag förstår Anledningen till mitt tjat var att jag har den andra F-15 E Iraki fr .lådan.utgick jag från att det var samma delar med förutom att det är olika vapensats med. Konstigt gjort av Academy,eftersom det nämda delarna är så karaktäristiska på just F-15 E.Men självklart borde jag fattat första gången han sa att det inte låg med. MVH/ Lennart