Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Magnus, jag håller med dig Sing passar bättre. Nu är den klar det får bli en kamel på nästa öken modell.
Jag använde AK Crackle Effects för första gången och blandade ut den med vatten för att göra den olika tjock så att inte sprickorna skulle bli för enhetliga.
Bantam.7.2.jpg (80.12 KiB) Visad 3750 gånger
Bantam.2.2.jpg (97.56 KiB) Visad 3903 gånger
IMG_8780.2.jpg (68.4 KiB) Visad 3711 gånger
Bantam.3.1.jpg (75.43 KiB) Visad 3903 gånger
Anders E
Senast redigerad av Anders.Edblad den 14 feb 2025, 08:55, redigerad totalt 3 gång.
Den blev fin Anders! Bantam är rolig, den är lik en Willys men bara nästan, det är sådär så att man sitter och stirrar på den och undrar var det glappar ! Det ser lite ödsligt ut rumt den på basen men det är ju öken, inte mycket trängsel där.
Tack alla kul att ni gillar den.
Det var en rolig modell att bygga. det enda svåra var att få figurerna att passa.
SAS Rogue Heroes, den har jag missat det hade varit en lämplig inspiration att titta på den innan bygget.
Magnus, det var inte förrän jag öppnade kartongen och började titta på modellen som jag såg att det inte var en Willys!