Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Det där ser ju helt fantastiskt ut. Nästan lika bra som en eduard!
Nä Andre' det är väl att ta i lite väl mycket. Men jag upplever att bygget inte är omöjligt trots att man får putsa på och torrpassa delarna rätt mycket.
Tack Magnus. Du kommer nog igång snart igen. Det är som det sades i början av gruppbygget att man får bygga en Ventura byggsats lite då och då för att komma fram till ett resultat som man kan va nöjd med.
Mvh
Göran
Ser riktigt fint ut. Själv så har jag väl kommit av mig även om jag vill tillbaka till eländet. Mitt problem är att jag lider av en svår åkomma som heter Serial Kit Starter!
Modellbyggare gör det med modeller.
What is the color when black is burned? - Neil Young
Tack Urban och Björn. Jag gillar att ha flera byggen igång samtidigt. Då finns det förhoppningsvis alltid något att pyssla med ifall man kör fast på något bygge. Men vissa byggen har en tendens att dra ut på tiden.
Göran