Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
En snygg samling Messerschmitt. Alltid roligt att se vilken variation det finns när det handlar om förebilder att bygga. Gör det närmast svårt att välja!
Mvh. André
Bättre allt för många obyggda och påbörjade modeller i garderoben och i lådor än en enda modell för lite...
Lite av vad som finns i vitrinet...
S 26 "6" (Airfix), J 26 "Gul H" (Hasegawa), J 26 "Vit Bertil" (Heller).
Det är väl det där som blir så spännade egentlligen, att det finns så många variationer ändå, på samma föerbild. Den där vita, vinterkamo antar jag,?tycker jag är ruskigt läcker. Har ibland kikat lite på Stuka i vinter kamo, och nästan känt lust att bygga en , bara för färgens skull, men aldrig kommit till skott så att säga. Men man vet ju aldrig ?
//Lennart
Med tanke på den höga kvaliteten får det gärna bli hur många 109:or som helst! Lika krispigt snygga som alltid. Hatten av än en gång! Kul också att se målnings- och märkningsalternativ som inte är de allra vanligaste. Någon gång SKA det bli av för min del att bygga en finsk 109:a!