Koppar gruva

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Anders.Edblad

Re: Koppar gruva

Inlägg av Anders.Edblad »

Intressant info och bild, det var stor skillnad på dåtidens Gruvisar jämfört med de moderna.
/Anders
Lennart 12
Namn: Lennart Alvhult

Inlägg av Lennart 12 »

Tänt var det här"
Provar placering av belysningen.

Ja Anders, utvecklingen har gått rasande fort även inom gruvindustrin
//Lennart
Bilagor
0004.jpg
0004.jpg (116.92 KiB) Visad 1644 gånger
0003.jpg
0003.jpg (106.38 KiB) Visad 1644 gånger
0005.jpg
0005.jpg (106.49 KiB) Visad 1644 gånger
Janne Nilsson

Inlägg av Janne Nilsson »

Tycker det här är något du ska vara stolt över. Borde visas på museum. Likt många andra var jag tveksam till om det var riktiga bilder eller inte.

Möjligtvis, men det kanske beror på fotot kunde man tona ner ledbelysningen lite så att den blir mer skalenlig? Eller är det bara jag?
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
Lennart 12
Namn: Lennart Alvhult

Inlägg av Lennart 12 »

Tackar så hjärtligt Janne, kul att du gillar det ;)

Belysningen blir mer stickig" med kameran, är mildare ooch en aning orange gul på riktigt. Skall prova lägga på någon av det toningsfunktioner som finns i telefonens kamera, då jag fotar slutresultatet.

//Lennart
Skriv svar