Intressant info och bild, det var stor skillnad på dåtidens Gruvisar jämfört med de moderna.
/Anders
Koppar gruva
-
- Namn: Lennart Alvhult
Re: Koppar gruva
Tänt var det här"
Provar placering av belysningen.
Ja Anders, utvecklingen har gått rasande fort även inom gruvindustrin
//Lennart
Provar placering av belysningen.
Ja Anders, utvecklingen har gått rasande fort även inom gruvindustrin
//Lennart
- Bilagor
-
- 0004.jpg (116.92 KiB) Visad 1644 gånger
-
- 0003.jpg (106.38 KiB) Visad 1644 gånger
-
- 0005.jpg (106.49 KiB) Visad 1644 gånger
-
Tycker det här är något du ska vara stolt över. Borde visas på museum. Likt många andra var jag tveksam till om det var riktiga bilder eller inte.
Möjligtvis, men det kanske beror på fotot kunde man tona ner ledbelysningen lite så att den blir mer skalenlig? Eller är det bara jag?
Möjligtvis, men det kanske beror på fotot kunde man tona ner ledbelysningen lite så att den blir mer skalenlig? Eller är det bara jag?
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
-
- Namn: Lennart Alvhult
Tackar så hjärtligt Janne, kul att du gillar det
Belysningen blir mer stickig" med kameran, är mildare ooch en aning orange gul på riktigt. Skall prova lägga på någon av det toningsfunktioner som finns i telefonens kamera, då jag fotar slutresultatet.
//Lennart

Belysningen blir mer stickig" med kameran, är mildare ooch en aning orange gul på riktigt. Skall prova lägga på någon av det toningsfunktioner som finns i telefonens kamera, då jag fotar slutresultatet.
//Lennart