Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Plasticbattle skrev:Well Mr. Andersson, this is looking great. Love the weathering/dirt build up on the tracks and lower hull.
Can´t wait to see it with details/personal gear/stowage and figures .... theres a lot of grey to break up on the upper hull.
This will add life and bring in a whole other dimension.
Thanks again Mr G
Håller med att det behöver brytas upp, vi får se vad jag hittar i gömmorna
Den här är verkligen häftig! Har för mig att jag sett nåt konverteringsset för den versionen men det tycks inte behövas. Ser fram emot att se den live senare...
Micke A
vars dator pajade för nån månad sedan.....
Den här är verkligen häftig! Har för mig att jag sett nåt konverteringsset för den versionen men det tycks inte behövas. Ser fram emot att se den live senare...
Micke A
vars dator pajade för nån månad sedan.....
Hej Micke
Jo det stämmer det finns en konvertering men vet inte om den finns att få tag på.