C4-Open. Prisutdelning.

På detta forum diskuteras allt om skalamodeller och relaterade ämnen såsom byggteknik, verktyg, byggsatser, modellrelaterad forskning, evenemang mm. Har du problem eller frågor har du också kommit till rätt ställe - tveka inte att ställa en fråga.
Janne Nilsson

C4-Open. Prisutdelning.

Inlägg av Janne Nilsson »

Hej allihopa!

Noterade att det fanns läktare i Baltiska hallen.
Kommer jag från och med i år att kunna uppleva prisutdelningen sittandes?
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
Öken-Erik

Re: C4-Open. Prisutdelning.

Inlägg av Öken-Erik »

Ja! Och som vanligt lyssnande till min ljuva stämma. ;-)

Öken-Erik
Janne Nilsson

Kan stå ut med mycket om jag får sitta. 8-)
First there were hunters, then farmers, then with something to be gained by barter, prostitutes and politicians. Given some debate about precedence, the first four human endeavours. But as soon as something can be gained, it must be protected.
Lurifax

Inlägg av Lurifax »

Men jag hoppas ni har kvar "the mosh pit" framför scenen. Och att man fortfarande kan stage-diva om man råkar få något pris? :D
holst

CU@C4
Janne Nilsson

Divor på scenen?
Öken-Erik

Inlägg av Öken-Erik »

Hm... mosh pit o stage-diving... Holst, du är medveten om medelåldern (för att inte tala om medelvikten!) hos dagens modellbyggare hoppas jag? Socialstyrelsens modellsektion avråder o det starkaste modellbyggare från stage-diving!

Öken-Erik

CU@C4
Lurifax

Inlägg av Lurifax »

Öken-Erik skrev: 03 okt 2024, 21:20 Hm... mosh pit o stage-diving... Holst, du är medveten om medelåldern (för att inte tala om medelvikten!) hos dagens modellbyggare hoppas jag? Socialstyrelsens modellsektion avråder o det starkaste modellbyggare från stage-diving!

Öken-Erik

CU@C4
:lol: :lol: :lol:
holst

CU@C4
Skriv svar