Som sagt är jag värdelös på att dokumentera så det blir lite sporadiskt.
Alla vet ju nu hur delarna ser ut

det är väl det vi får leva med. Tycker nästan den ser levande ut med sina ådror, men som många brukar påpeka, så ser utsidan helt ok ut. Tvärtom så är panellinjerna så delikata så dom lär försvinna i målningen.
Det gäller att bruka alvar med torrpassningen, då går dom ihop fint. All inredning får man tillhandahålla själv, jag gör det som syns, mitt handikapp är att jag är "non Spit expert" så blir några detaljer fel i slutändan så lär jag kunna leva med det.
Nu blandar jag mina bilder, eftersom jag bygger båda samtidig, men den grå plasten är Mark 15, den beiga Mark 47 förutom stabbarna som har motsatt färg

Sparade det fina nätet som följde med till luftintagen och använde mitt system som jag brukar, en liten nätpåse till typ smycke.

som blir såhär

Inredning påbörjat

Landställen såg lite tradiga ut så det blir nya, i bästa fall blir dom bättre, iallafall stabilare

Detta var statusen för nån vecka sen, får ta lite mer foto. Nu är det igång åtminstonde. Har ju en till som jag hittade här hemma, en PR19 från Daedalus, samma plast, men den sparar jag lite till mörka novemberkvällar, får hitta svenska dekaler först också, dom som fanns med har jag nog använt till mit Vacu bygge när jag ratade byggsatsen förra gången.