Uppdelad till flera trådar :) Denna är stängd

Här kan du köpa och sälja produkter, göra reklam, byta modeller och prylar.
Alla modellrelaterade försäljningar är välkomna
EMP
Namn: Emma
Kontakt:

Re: Till Salu diverse smått och gott - Uppdaterad 25/5-24 Nya modeller på sida 2

Inlägg av EMP »

HKBY skrev: 28 maj 2024, 08:05 Hej Emma

Skickat ett PM för 60, 63 och 64 🙂

Mvh
Henrik
Hej!

Jag återkommer i eftermiddag/kväll :)

Med vänliga hälsningar

Emma
Öken-Erik

Re: Till Salu diverse smått och gott - Uppdaterad 25/5-24 Nya modeller på sida 2

Inlägg av Öken-Erik »

Jag är intresserad av 73 och 78.
Om du skall till Ängelholm 15/6 så kunde vi kanske fixa överlämningen där.

Mvh

Öken-Erik
EMP
Kontakt:

Inlägg av EMP »

Öken-Erik skrev: 30 maj 2024, 22:51 Jag är intresserad av 73 och 78.
Om du skall till Ängelholm 15/6 så kunde vi kanske fixa överlämningen där.

Mvh

Öken-Erik
Hejsan!

Jag kommer till Ängelholm en stund 15/6 för att se flygningen med Draken och jag tar gärna med modellerna till dig. Jag skickar ett PM til dig också.

Med vänliga hälsningar

Emma
EMP
Kontakt:

Inlägg av EMP »

Jag har nu uppdaterat tråden med priser på det allra mesta så att ni slipper fråga. Kom ihåg att tycker ni att jag är helt sjövild och att något är för dyrt eller på tok för billigt så är det alltid ok att komma med ett motförslag :)

Jag vill också påminna om att ifall ni väntar på svar från mig (vare sig det gäller första kontakt, fraktpris eller något annat) och inte hör något inom 1-2 dagar: Skicka då ett PM eller lägg ett meddelande här i tråden så har jag en chans att återkoppla ifall tekniken strular ( det har ju hänt att mail försvinner i mailleverantörens spamfilter...).
EMP
Kontakt:

Re: Till Salu diverse smått och gott - Uppdaterad 6/6-2024 med priser

Inlägg av EMP »

127. MG scale, Komplett modell, förseglade innerpåsar. Lådan är skadad. Modellen har inte vanliga dekaler utan innehåller klistermärken. 250 kr

Bild

Bild

128. MG scale, Komplett modell, förseglade innerpåsar. Modellen har inte vanliga dekaler utan innehåller klistermärken. 250 kr

Bild

Bild

Bild

129. MG scale, Komplett modell, förseglade innerpåsar. Modellen har inte vanliga dekaler utan innehåller klistermärken. 250 kr

Bild

Bild

Bild

130. SD scale, Komplett modell, förseglade innerpåsar. Modellen har inte vanliga dekaler utan innehåller klistermärken. 50 kr

Bild

Bild

131. SD scale, Komplett modell, förseglade innerpåsar. Modellen har inte vanliga dekaler utan innehåller klistermärken. 50 kr

Bild

Bild

132. SD scale, Komplett modell, förseglade innerpåsar. Modellen har inte vanliga dekaler utan innehåller klistermärken. 50 kr

Bild

Bild

133. SD scale, Komplett modell, förseglade innerpåsar. Modellen har inte vanliga dekaler utan innehåller klistermärken. Innehåller delar till två modeller. 90 kr

Bild

Bild

134. SD scale, Komplett modell, förseglade innerpåsar. Modellen har inte vanliga dekaler utan innehåller klistermärken. Innehåller delar till två modeller 90kr

Bild

Bild

135. SD scale, Komplett modell, förseglade innerpåsar. Modellen har inte vanliga dekaler utan innehåller klistermärken. 50 kr

Bild

Bild

136. SD scale, Komplett modell, förseglade innerpåsar. Modellen har inte vanliga dekaler utan innehåller klistermärken. Bitvis kromade delar. 50 kr

Bild

Bild

137. SD scale, Komplett modell, förseglade innerpåsar. Modellen har inte vanliga dekaler utan innehåller klistermärken. 50 kr

Bild

Bild

138. SD scale, Komplett modell, förseglade innerpåsar. Modellen har inte vanliga dekaler utan innehåller klistermärken. OBS! Saknar ursprunglig manual. Innehåller istället utskriven kopia på byggbeskrivningen. 40 kr

Bild

Bild

139. Komplett modell i förseglad låda. Lådan har aldrig varit öppnad. 20 kr

Bild

Bild

140. Komplett modell, förseglade innerpåsar. Modellen har aldrig haft dekaler. 30 kr

Bild

Bild

141. Komplett modell, förseglade innerpåsar. Modellen har aldrig haft dekaler. 30 kr

Bild

Bild

142. Komplett modell, förseglade innerpåsar. Modellen har inte vanliga dekaler utan innehåller klistermärken. 30 kr

Bild

Bild

143. Komplett modell i förseglad låda. Lådan har aldrig varit öppnad. Modellen har inte vanliga dekaler utan innehåller klistermärken. 20 kr

Bild

144. Komplett modell i förseglad låda. Lådan har aldrig varit öppnad. Modellen har inte vanliga dekaler utan innehåller klistermärken. 20 kr

Bild

145. Komplett modell. Modellen har inte vanliga dekaler utan innehåller klistermärken. 30 kr

Bild

146. Komplett modell i förseglad låda. Lådan har aldrig varit öppnad. Modellen har inte vanliga dekaler utan innehåller klistermärken. 30 kr

Bild

147. 1/48, Komplett modell med dekaler. Delarna till en Python 4 är lösklippta från gjutstam. 70 kr

Bild

Bild

148. 1/72, Komplett modell, dekaler, förseglad innerpåse. 70 kr

Bild

149. 1/200, Modell med dekaler, öppnad innerpåse. Innehåller extra klarplastdel. 125 kr

OBS! modellen innehåller bara delar till ETT flygplan (inte två som det står på lådan)

Bild

Bild

150. 1/72 Komplett modell, Förseglad låda, har aldrig varit öppnad. Lådan är tilltryckt/skadad. 50 kr

Bild

151. 1/144, Komplett modell (förmodligen resin?), inga dekaler. Har aldrig varit öppnad. 40 kr

Bild

Bild

152. SD, Komplett modell, förseglad innerpåse, modellen har aldrig haft dekaler. 60 kr

Bild

156. 1/48 modell, har aldrig haft dekaler. Jag TROR att modellen är komplett utifrån beskrivning på låda och att påsarna ser misstänkt förseglade ut ;) Men kika själv för säkerhets skull. Helt ok att be om mer bilder. 60 kr

Bild

Bild

157. 1/144, Modell med dekaler, öppnad innerpåse. Innehåller extra huv. 70 kr

OBS! modellen innehåller bara delar till ETT flygplan (inte två som det står på lådan)

Bild

Bild

158. 1/144, Modell med dekaler, öppnad innerpåse. Innehåller extradelar och extra huv. Lådan är kraftigt skadad. 60 kr

Bild

Bild

159. Resinmodell, Okänd skala därav penna som referens. 80 kr

Pennan ingår inte (OM det är det absolut kritiskt att ni får med pennan för att det ska bli affär så får vi lösa det i så fall ;) )

Bild

160. 1/288, Resinmodel, Komplett med dekaler. Kommer ni ihåg den där supercoola megastora flygmaskinen i slutet på Captain America (första filmen). Just det! Detta här är den flygmaskinen som modell :D Kom igen nu, ni vet att ni vill ha den i er samling ;) 400 kr

Pennan ingår inte (OM det är det absolut kritiskt att ni får med pennan för att det ska bli affär så får vi lösa det i så fall ;) )

Bild

Bild

161. 1/12, Resinmodell, Så vitt jag kan se är den komplett. Lådan är i hemskt skick. Erkänn att figuren är lite cool. Ni vill lägga till den i er samling och bygga den *använda Jedi mind trick* 100 kr

Bild

Bild

Bild

Bild

162. Figur i ”resin” som var supercool fram tills jag packade upp den ;). Modellen är i allmänt tråkigt skick och materialet känns lite udda. 0 kr Betalar ni frakten så får ni gärna den av mig.

Bild

Bild

163. 1/32, Komplett modell, dekaler, förseglad innerpåse. Lådan är inte i bra skicka och är rejält tejpad. 150 kr

Bild

164. Helt ny, aldrig öppnad 70 kr

Bild

165. Helt ny, aldrig öppnad 125 kr

Bild

166. STOR bas i någon typ av resinmaterial. Medföljde ett galet resinprojekt där jag inte behöver en gigantisk bas (ska göra egen). Därför är den till salu. Behöver ni trädet (ser ut såhär https://lanatime-shop.com/cdn/shop/file ... 1700747847 ) som jag egentligen inte tänkte sälja för att basen ska vara av intresse så kan vi säkert lösa det. 300 kr

Det kan vara bra att veta att basen väger en hel del. Har ni därför vägarna förbi t.ex. vid C4 och det inte är panik så är det nog mer ekonomiskt att lösa det då. Annars får vi se hur vi kan lösa det :)

Bild

167. Skala ?, Resinfigur, en del luftbubblor i gjutningen. 30 kr

Bild

ABCD. 1/48, Kitty Hawk Gripen, Överblivna delar. Köper ni något annat kan ni få valfria reservdelar på köpet :)

Bild

EFGH. 1/48, Italeri Gripen, Överblivna delar. Köper ni något annat kan ni få valfria reservdelar på köpet :)

Bild

IJKL. 1/48, Italeri Gripen, Överblivna delar. Köper ni något annat kan ni få valfria reservdelar på köpet :)

Bild
Senast redigerad av EMP den 24 jun 2024, 22:35, redigerad totalt 6 gång.
EMP
Kontakt:

Re: Till Salu diverse smått och gott - Uppdaterad 8/6-2024 med priser

Inlägg av EMP »

Sådär, nu tror jag att jag i stort sett har hittat allt i gömmorna :)

Kom ihåg att om ni inte tycker priserna är rätt så är jag öppen för förslag. Hjälper ni mig att bli av med många modeller (t.ex. mina tre MG Gundam, 1/35 Girls Und Panzer med flera) så kan vi säkert göra nånting på priset också ;)

/Emma
EMP
Kontakt:

Re: Till Salu diverse smått och gott - Uppdaterad 8/6-2024 med priser

Inlägg av EMP »

Hej igen,

Allt ska bort och därför har jag reducerat priser i hoppet att något kan locka :).
Skriv svar