Innan terminsavslut för i år är det några bygmöten kvar på schemat: torsdag 15, lördag 17 och torsdag 22/12.
Personligen kommer jag inte närvara på mötet den 17/12 så någon annan får sköta lokalen. Sedan var det var lite surr om att ställa in möte den 22/12 på grund av folk är upptagna med schåpping å annat?
När jag ändå har era ögon så kan jag ju upplysa om att första månadsmötet, tillika prisutdelningscermoniochhipphurra-kalas, är den 10 januari.
Läs mer om datumen här, tror de är preliminiära i skrivande stund http://www.ipmsstockholm.se/home/motesi ... stockholm/
Några byggmöten är det kvar....eller?
Några byggmöten är det kvar....eller?
Stellan Schroeder Englund
-
Re: Några byggmöten är det kvar....eller?
Jag är intresserad av att gå på samtliga av de kvarvarande mötena, förutsatt att jag inte blir själv förstås. 
Om ingen av de andra nyckelansvariga tänker närvara den 17:e så kan jag ta på mig att öppna och låsa då.

Om ingen av de andra nyckelansvariga tänker närvara den 17:e så kan jag ta på mig att öppna och låsa då.
Jag kommer den 17:e och kan öppna
Olle Lindau
Matchbox: Finished model with parts and decals as supplied - no painting necessary
Matchbox: Finished model with parts and decals as supplied - no painting necessary
Jag kan sköta öppning och lokalen både torsdag 15 dec och lördag 17 dec.
/Hasse
/Hasse
Jag kommer förmodligen imorgon och ger lite sällskap i vintermörkret.
/Gabriel
/Gabriel