Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Nu när alla "riktiga" flygplansbyggare för länge sedan visat upp sina Drakar här så tänkte jag att jag kan visa upp min också (jag låtsas normalt vara pansarbyggare).
Jag är sjukt nöjd med utfallet, blev betydligt bättre än jag vågade hoppas på. Mina iakttagelser om flygplansbyggande (och en massa annat dravel) kan läsas här: http://pansarper.blink.se/?p=495
Suveränt! Håller med Stellan, ursnygg vädring! Bara att fortsätta med flyget nu, va? Riktigt bra jobbat! En detalj, bara: Pitotröret känns lite väl kort. I övrigt helt klockren!
Gå gärna in på Pers blogg och läs hans underbara beskrivning av hur man bygger flygmodeller. Som flygbyggare är det bara att le eller asgarva och hålla med. Själv är jag på steg 25 just nu...
/Fredrik