Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till sex bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Jag håller på att försöka färdigställa 5 sovande modeller men beslutade mig för att börja på en ny också. Det blev ännu en Leopard.
Jag ville ha dom holländska rökkastarna men eftersom Holland uppgraderade sina vagnar till 2A6 standard använder jag den överblivna kanonen från mitt senaste Strv 122-bygge.
Ett plus med detta är att jag nu har den korta kanonen om jag skulle skaffa en 2A7V till för att bygga Strv 122.
Kan man inte såga så kan man ju alltid blanda och ge... Det där tornet är verkligen bisarrt stort, det verkar vara där som moderna vagnar sväller konstant. Merkisen är likadan!
Varför skulle du nämna Merkavan för? Nu måste jag ju gräva fram min påbörjade för att bygga klar den.
Håller nu på med camouflaget på Leon. Får måla om tornfronten då jag missade maskeringen där.