Mera Draken...

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Björn Fransson
Inlägg: 3579
Blev medlem: 25 jan 2012, 22:02
Ort: Närke
Kontakt:

Re: Mera Draken...

Inlägg av Björn Fransson »

Lennart skrev:Aha,det säger du .Man är väl lite ovan att göra en så högblank modell bara,känns lite fel på nåt vis / Tack Björn/ Lennart
Håller med, det känns tokfel. Men när man ser dem på nära håll, är de verkligen högblanka. Det finns även flera bilder i Jan Jörgensens bok där man ser att även under tjänstetiden kunde man nästan spegla sig i vissa individer (dock inte alla).

Se bilden nedan, det ser nästan ut som om man tappat hela kärran i lackburken.

Bild
Lennart

Re: Mera Draken...

Inlägg av Lennart »

Tack Janne, det dä var ett bra tänk !Enda gångerna jag kör blankt egentligen är ju när man bygger Airliners.Och då passar det med sidenmatt tycker jag.
Men en liten passus,F-35 var sjöattackversioen,kanske den du tänker på.Den kunde ju ha Agm 12 också.Sen vet jag inte vad det är för skillnad på den versionens RWR
radarvarnare och RF-35 s radarvarnare.Kul att du gillar modellen. Slutresultatet kommer senare.MVH/ Lennart
Lennart

Re: Mera Draken...

Inlägg av Lennart »

Snacka om nyvaxat :D (Inga kamera öppningar på sidorna ??)Jo jag har kollat massa bilder Björn och du har helt rätt. Det är nog att vi är så vana vid matt och vädrat. Jag kommer nog att låta den vara som den är,och bara accenturera lite i vissa paneler.Såg på "The Queen" AR 113 att den hade så./ Lennart
Björn Fransson
Inlägg: 3579
Blev medlem: 25 jan 2012, 22:02
Ort: Närke
Kontakt:

Re: Mera Draken...

Inlägg av Björn Fransson »

Nej, det är inga kameror här, det är en modifierad F-35 med WDNS-nosen.
Lennart

Re: Mera Draken...

Inlägg av Lennart »

OK, Lennart
Skriv svar