Spark-vark 1/48

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Urban Gardini
Inlägg: 1272
Blev medlem: 25 jan 2012, 20:17
Namn: Urban Gardini
Ort: Skellefteå
Kontakt:

Re: Spark-vark 1/48

Inlägg av Urban Gardini »

Snyggt! Allt det där på sex dar är imponerande...
Modellbyggare gör det med modeller.

What is the color when black is burned? - Neil Young
Henrik R
Inlägg: 2969
Blev medlem: 25 jan 2012, 20:19
Ort: Rockholm

Re: Spark-vark 1/48

Inlägg av Henrik R »

Tack så mycket Urban!. Fast även om det bara är 6 dagar så är det ganska många timmar per dag nedlagt, man glömmer gärna den tidsaspekten.
Urban Gardini
Inlägg: 1272
Blev medlem: 25 jan 2012, 20:17
Namn: Urban Gardini
Ort: Skellefteå
Kontakt:

Re: Spark-vark 1/48

Inlägg av Urban Gardini »

Jag lyckades bara färdigställa en enda modell i fjol och det var en Tamiya Spitfire i 1:72 vilket nog kan anses som en av de absolut mest lättbyggda modellerna. Så inte är jag snabb inte men framförallt så klarar jag för det mesta inte av långa pass vid byggbordet. Känner mig därför imponerad även om du bara har byggt, sovit och skitit under de där sex dagarna.
Modellbyggare gör det med modeller.

What is the color when black is burned? - Neil Young
Henrik R
Inlägg: 2969
Blev medlem: 25 jan 2012, 20:19
Ort: Rockholm

Re: Spark-vark 1/48

Inlägg av Henrik R »

haha! ja när du formulerar det således så är det i stort precis så det gick till, fast nån enstaka måltid kröp in mellan byggpassen! :-)
Skriv svar